Návrat na hlavní stránku

Hledej v katalogu firem:

NADACE
 

HONDA CR-V 2,2 i-DTEC

Vozy kategorie SUV, tedy Sport Utylity Vehicle, odstartovaly svou kariéru v devadesátých letech a dnes se těší velké oblibě po celém světě. Starého kontinentu nevyjímaje. Na trhu je skutečně z čeho vybírat. Nabízí se například Honda CR-V.

p1300867_kopie_400

Model jsme si vyzkoušeli ve verzi CR-V 2,2 i-DTEC třetí generace. Ta čtvrtá se na evropský trh teprve chystá. Co se týká designu, je to otázka vkusu. Tohle SUV je naprosto uhlazené, bez jakýchkoliv výstřelků. Pro někoho nuda, pro někoho sympatický konzervatismus. Vůz na pohled ničím nezaskočí, ale také ničím neurazí. A určitě si ho s jiným SUV nespletete. Honda CR-V se hlásí k příznivcům větších aut, kteří chtějí mít pocit, že sedí v off-roadu.

p1300873_kopie_400

Jde jen o pocit, samozřejmě se nejedná o čistokrevný off-road, se kterým budete brodit brazilské bažiny. Ale možnost pohonu obou náprav vám určitě umožní výlet do lehčího terénu. Extravaganci nečekejte ani v interiéru, i zde jde hlavně o účelovost. Sedí se pohodlně na všech sedadlech, místa je dostatek jak na předních sedadlech (s dobrým bočním vedením), tak ve druhé řadě. Třetí nehledejte, tu připravuje až zmíněná čtvrtá generace. Ocenil bych nastavitelná opěradla na zadních posuvných sedadlech a řadu odkládacích prostor. Tohle auto je určené na delší rodinné cestování, takže se nezapomnělo na upevňující místa na nápoje. A to jak mezi předními sedadly, tak ve dveřích. Zaujala mě taky zajímavě řešená ruční brzda, která mi připomínala leteckou brzdovou páku. Skvěle padne do ruky a díky ní se s autem dají dělat v terénu psí kusy. Něco takového si s elektronickou ruční brzdou neužijete. Stejně tak musím pochválit řadící páku, která je umístěna příjemně vysoko ve středovém panelu, čímž uvolnila místo mezi předními sedadly. Fakt se tento vůz příjemně ovládá. Celkově je zpracování interiéru velice kvalitní, přestože se jedná hlavně o tvrdé plasty. Jejich zpracování je na vysoké úrovni. Tvůrci rovněž mysleli na praktickou ergonomii. Tahle honda těží z jednoduchosti a nekřiklavého slušivého stylu.

p1300885_kopie_400

Dieselový motor s výkonem 110 kW (150 k) a točivým momentem 350 Nm na vůz v pohodě stačí. Nástup tahu čekejte kolem 1 800 otáček. Agregát je velice kultivovaný, tichý, podvozek stabilní a naladěný spíše komfortně. Řazení je přesné. Co dodat? Přestože tato omlazená třetí generace pro rok 2012 vlastně končí svou kariéru a letos ji nahradí čtvrtá generace, stojí určitě za pozornost. Takže žádné předčasné sbohem.

p1300890_kopie_400


ZÁKLADNÍ TECHNICKÁ DATA

 

Délka: 4 570 mm
Šířka: 1 820 mm
Výška: 1 675 mm
Rozvor: 2 630 mm
Motor: řadový přeplňovaný vznětový čtyřválec, 4 ventily na válec
Zdvihový objem: 2 199 cm3
Max. výkon: 110 kW (150 k) při 4 000/min
Max. toč. moment: 350 Nm při 2 000 až 2 750/min
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 9,6 s
Max. rychlost: 190 km/h
Spotřeba (město/mimo/komb.): 8,0/5,6/6,5 l/100 km
Objem palivové nádrže: 58 l
Objem zavazadlového prostoru: 524/955 l
Pohotovostní/celková hmotnost: 1 722/2 160 kg
Základní cena: 689 000 Kč

Autor: Martin Březina 2. 4. 2012

vrátit se zpět




Info

Svět aut

HCS

recavia

Anketa

Měla podle vás kampaň Ministerstva vnitra „Nemyslíš? Zaplatíš!“ pozitivní dopad?

  • ne (27 hlasů)
  • ano (93 hlasů)

Ke stažení

Top partneři

Mercedes-Benz Česká republika s.r.o.
maloobchodní prodej vozidel společnosto Mercedes-Benz

TOPlist

Truck Servis

Prodej krátkodobě použité nákladní techniky.

více informací
 

Databanka nákladů

Logistický systém společnosti TIMOCOM, kde nacházejí dopravní firmy přepravní zakázky z celé Evropy od prověřených zasilatelů z řad výrobních a obchodních společností

více informací
 

Prodej Pneu online

Velký výběr pneumatik z renomovaného internetového obchodu.

více informací
 

Truck seznamka

Najděte si svého ideálního partnera

více informací
 

Volná pracovní místa

Nabídka práce v oblasti dopravy a logistiky.

více informací
 


www.truckmagazin.cz www.truckservis.com/ www.nasedniajed.cz