Muzeum Škoda zazáří v novém lesku
Škoda Auto ve svém sídle v Mladé Boleslavi představila svou koncepci nového muzea jako výkladní skříně značky. Po úplné přestavbě budou návštěvníci moci prožívat historii, vývoj a výrobu tradiční české automobilky. V nově koncipovaném muzeu chce Škoda přiblížit počátky třetí nejstarší automobilové značky, která dnes působí po celém světě. Na výstavní ploše o rozloze 1 800 m2 budou k vidění vrcholy českého inženýrského umu, mezi nimi 45 automobilů, jízdních kol a motocyklů i množství dalších exponátů z historie podniku.
Expozice poskytne rozmanité pohledy do historie značky a osloví co nejširší cílové publikum. Proto do ní budou pravidelně začleňovány další restaurované vozy z depozitáře společnosti. Takto se měnící obsah expozice má umožnit neustále nové objevování, překvapovat a zvát k opětovné návštěvě. Díky novému zaměření bude Muzeum Škoda hrát důležitou úlohu v komunikaci značky. Opticky přitažlivé ztvárnění a zároveň přehledná a jasná struktura muzea zprostředkují ústřední hodnoty značky: soustředění na podstatné, zaměření na člověka a překvapivý moment detailů provedených v duchu „simply clever". Návštěvníci se budou moci ponořit do fascinace historickými vozy Škoda a seznámit se s hlavními epochami ve vývoji automobilů. „Muzeum bude historickou sbírku značky Škoda prezentovat ve svěžím moderním designu, který ideálně zapadá do architektury bývalých továrních hal," říká profesor Thomas Hundt ze stuttgartské agentury jangled nerves, který jako kreativní ředitel odpovídá za koncepci muzea a expozice.
Měla podle vás kampaň Ministerstva vnitra „Nemyslíš? Zaplatíš!“ pozitivní dopad?
Mercedes-Benz Česká republika s.r.o.
maloobchodní prodej vozidel společnosto Mercedes-Benz